Identificarea defectiunilor
Cele mai frecvente cauze ale defectarii turbosuflantei sunt exploatarea motorului, utilizarea intr-un mod necorespunzator a masinii si calitatea slaba a uleiului de motor folosit.
Cateva efecte vizibile care apar in urma acestora sunt:
- consumul de ulei nejustificat;
- fum negru sau alb evacuat excesiv;
- motorul nu mai trage in momentul accelerarii;
Totusi, opinia unui specialist este importanta in a stabili verdictul defectarii turbosuflantei. O analiza a parametrilor de functionare a motorului este o modalitate buna de a identifica defectiunile turbosuflantei. In unele cazuri, turbosuflanta poate fi in stare de functionare buna, iar problemele sa fie de fapt la alte componente ale motorului ce necesita remediere.
5 pasi simpli pentru repararea turbinei
Cu ce va putem ajuta?
- Garrett GT1544S
- Garrett VNT15
- Garrett GT1749V
- Garrett GT2052V
- BorgWarner – K03-0005
- Dacia
- Opel
- Ford
- Renault
- Seat
- Peugeot
- Citroen
- Kia
- Fiat
- Skoda
- Honda
- Suzuki
- Audi
- Mercedes – Benz
- BMW
- Mitsubishi
- Nissan
- Volkswagen
- Volvo
- Smart
- Iveco
- Mini
- Hyunday
- Mann
- Dodge
- Chrysler
- Alfa Romeo
- Jeep
- Toyota
- Lancia etc
Procesul Reconditionarii Turbinei
In urma unei diagnoze corect realizate si a identificarii problemelor turbosuflantei, specialistii de la Turbo Service vor efectua reparatia acesteia urmand pasii de mai jos.
- DEMONTAREA ECHIPAMENTULUI TURBO
- CURATAREA ELEMENTELOR COMPONENTE
- INLOCUIREA PIESELOR DEFECTE CU PIESE NOI
- ECHILIBRAREA DINAMICA A ANSAMBLULUI CENTRAL
- TESTARE SI VERIFICARE FINALA A TURBINEI
- MONTAREA DEFINITIVA A ECHIPAMENTULUI TURBO
Service-ul este dotat cu echipamente de ultima generatie pentru repararea turbosuflantelor:
Este un utilaj pentru echilibrarea turbocompresoarelor la turatii maxime, astfel turbina va atinge un nivel calitativ similar cu unui turbocompresor nou.
VTR 100 este un banc de testare si calibrare a turbocompresoarelor cu geometrie variabila si cu actuatorii comandati in vacum sau presiune.
AT100 este un tester pentru actuatori si functioneaza ca accesoriu la bancul de tester VTR100. De asemenea, este un instrument excelent pentru testarea unui servomotor turbo fara a fi scos din vehicul.